Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 6 november 2011

Nytt bloggutseende igen


Jag gillar när det händer saker. Livet ska inte vara trist och tråkigt, utan härligt och omväxlande. Nu har jag bytt utseende på bloggen igen och jag undrar förstås nyfiket vad ni tycker om det.

Jo, men visst, jag är med i headern - det var länge sedan. Planen var att ha min bok i headern, men eftersom den kom som ett knippe småhäften passar det inget vidare och då fick jag fundera ut något annat. Lite variation vill jag ha oavsett omvärlden.

Annars då? Känns färgerna okej? De matchar väl kappan...?

10 kommentarer:

Anna sa...

Härlig bild, det var de första jag tänkte på när jag kom in här, sen såg jag att du ställde en fråga om vad man tycker :)

Varm färg som även matchar kappan!
Kramis

Camilla sa...

Gud en sådan läcker bild.
Kanonfin.
Hela din blogg är fin.
Kram på dig!

Andra intryck sa...

Jag gillar den skarpt! Ger en känsla av frihet, perfekt!

Hanna Lans sa...

Jättefint! Känns som "du".

Joanna Björkqvist sa...

Anna: Tack så mycket - så glad jag blir! Det tog faktiskt ovanligt lång tid att hitta en bra grön denna gång!

Varm kram!

Camilla: Vad snäll du är - tusen tack! Kram tebax!

Andra intryck: Det var fint sagt - en känsla av frihet! Tack så mycket och jag kan faktiskt hålla med dig med frihetskänslan!

Hanna: Jag tackar mjukast! Med rufset i håret blir det alltid extra mycket jag! ;)

anette sa...

Snyggt!
En känsla av framåtskridande.
Så fint.
Varm kram

Desirée sa...

Så snyggt så :)

Maria sa...

Den nya headern är superfin!!

Joanna Björkqvist sa...

Anette: Tack så mycket och framåtskridande gillar jag - vad kul!

Ha en riktigt fin söndag och kram på dig!

My Myself and I: Tackar tackar! :)

Maria: Tusen tack!

Anonym sa...

Jättefint - ljust och fräscht!