Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 27 november 2011

Den första högen är iväg



Idag var det dags att posta den första sändningen av min roman och det kändes riktigt högtidligt att stå där och skriva adresser på tjocka vadderade påsar. Jag tror att limmet som är på dessa påsar är så bra att jag inte behöver oroa mig för att boken ska trilla ut, men jag skulle ändå gärna vilja veta hur paketet såg ut när det kom fram, så om du är en av dem som beställt en bok får du gärna berätta om allt såg okej ut när den landade hos dig.

Storleken på M-påsen var som gjort för just min bok, så det kändes väldigt bra.

I fredags skrev jag på min statusrad på Facebook att Bokia i vårt stora köpcentrum Kungsmässan köpt fem böcker på stående fot och tipsade alla mina vänner om att gå dit och fråga efter den, känna på den och köpa den.

Efter ett par timmar skrev en väninna att hon gått fram till informationsdisken och frågat efter min roman och då hade personalen spontant svarat:

- Det var väldigt vad alla frågar efter den idag!

Det tyckte jag var riktigt, riktigt kul. Vilka grymma vänner jag har!

Jag passade på att köpa några extra påsar när jag ändå var i farten idag, så nu sitter jag här och väntar på att beställningarna ska droppa in.

Håll mig gärna sysselsatt!

10 kommentarer:

Susanne P sa...

Så spännande!
Kram

anette sa...

Så glad för din skull !
Ha en skön 1 Advent
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Vad fantastiskt vännen!! Hur känns det? Det måste vara en omtumlande känsla att få hem sin bok inbunden och klar.
Otroligt!! Jag blir alldelens till mig och då är det inte ens min bok, haha.
Stort grattis!!

Kati sa...

Härligt med vänner som stödjer konsten:) Hehe, förmodligen kommer affären snart att be om en sändning till, eftersom den första tog slut på två dagar ;) :P

Mallan sa...

Nu hänger jag inte med, kan vi köpa boken nu? VAR? :-) Jag måste ju ha den :-)

Åsa Hellberg sa...

Heja!
Och vad fint det blev med böckerna som header.

Joanna Björkqvist sa...

Susanne P: Verkligen jättespännande! :) Kram!

Anette: Tack så mycket! Hoppas du också haft en fin advent! Kram!

Carina: Det känns faktiskt otroligt att ha den klar nu! Och jag är så nöjd med att den är så fin! Tack så mycket för att du delar mig glädje så fint! Kram!

Katarina: Det vore ju kul att få komma in med flera... :)

Mallan: Jadå, du kan beställa den på www.ordvandan.se eller bara klicka lite i högerspalten på denna bloggen så kommer du rätt! :)

Åsa: Tack så mycket - så glad jag blir!

Anneli Stålberg sa...

Det måste kännas grymt härligt! :)
Kram!

Joanna Björkqvist sa...

Anneli: jaaaa, verkligen! Snart får väl du uppleva samma sak?! ;) Kram!

Jonna sa...

Kan man beställa direkt av dig eller är det via adlibris?