Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 15 november 2011

Mitt nya jag


Nu har lockarna fallit ännu en gång. Min duktiga och förstående frisör konstaterade direkt att hon behövde klippa minst en decimeter på längden, men innan hon var klar hade nästan 15 cm rykt. Så nu är jag så gott som stubbad.

Och det känns grymt bra.

Det ser alltid lite annorlunda ut när jag inte använt mina vanliga stylingprodukter och innan det första burret hinner lägga sig, men än så länge är jag jättenöjd och det känns skönt inför de fyra festkvällar som jag ska hinna avverka innan denna härliga vecka är till ända.

Fyra festkvällar på en och samma vecka? Jomenvisst - lagom. Och då ska vi ändå klämma in en torsdagkväll med laserdome på toppen av allt. Det kan också bli festligt. Jag menar, vi ska ju skjuta sonens klasskompisar och deras föräldrar.

De ska va gött å leva.

9 kommentarer:

Marina sa...

En härlig vecka att se fram emot i denna nya snygga frisyr, alltså!

Christel sa...

Fyra festkvällar på en vecka? Du är min idol! Skitsnygg frisyr också.

Kati sa...

ursnyggt! Jag vill också ha lockar...

Andra intryck sa...

Snyggt! Passar perfekt till veckans alla fester =)

Joanna Björkqvist sa...

Marina: Japp, mycket kul på en gång! Tack så mycket! :)

Christel: Underbart med lite fester mitt i veckan också! Behövs i trista november! :) Tusen tack!

Katarina: Du får gärna några av mig - jag har så det räcker! ;)

Andra intryck: Tusen tack - så glad jag blir! :)

♥ Carina ♥ sa...

Vilken "festlig" vecka du har ;) Trevligt med fester som piggar upp i höstmörkret!

Åh... jag tycker du har ett underbart vackert hår! Skulle gärna ta några lockar av dig :)
Kram fina du!

Hanna Lans sa...

Jättesnyggt! F-y-r-a festkvällar, jisses, vad är du, typ 25 ...?

Anki sa...

Underbart!! Festa på - lev - må bra! Och med ditt vackra hår och härliga person!

KRAM!

Joanna Björkqvist sa...

Carina: Jaaa, det behövs verkligen lite fest nu! :)

Jag delar gärna med mig - jag har så det räcker! KRAM tebax!

Hanna: MAX 25 skulle jag säga... Troligen inte en dag över 23... ;)

Anki: Det gäller att passa på när tillfälle bjuds! Kram på dig!!!