Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 19 november 2011

Författarreportage om mig



Idag är reportaget om mig och min roman Nära dig med i Kungsbacka-Posten och jösses, vilken stor bild de slår till med! Jag blev nästan rädd när jag slog upp tidningen och fick syn på mig själv, men kul är det, för ingen som läser tidningen lär missa att en av tidningens krönikörer nu släpper en bok.

I artikeln står det lite om Egenutgivarna också, som är en nystartad paraplyorganisation för att göra oss som ger ut böcker på eget förlag starkare. Tanken är att vi ska dela med oss av våra erfarenheter och stötta varandra.

Som grädde på moset fick jag även vara med på framsidan och lägg märke till att det är olika bilder på framsidan och inne i tidningen. Det tycker jag är trevligt.

Den här dagen börjar riktigt fint.


Uppdatering: Går det att läsa texten här om ni klickar på bilden så den blir större...? Kan tyvärr inte scanna ...


16 kommentarer:

Desirée sa...

Grattis så roligt :D
Å super att du fick med Egenutgivarna också!

Joanna Björkqvist sa...

My Myself and I: Tusen tack! Japp, det gäller att lansera oss - så vi blir starka och syns och hörs!

Camilla sa...

Men...så roligt.
Vad kul att det var en sådan stor bild på dig. Och att du fick två bilder gjorde ju tidningen bara ännu finare :)
Kram!

mockapocka sa...

Heja heja :D

Maria Engelwinge sa...

Heja heja, säger jag med:)!

Kristina Svensson sa...

http://www.egenutgivarna.se/egenutgivarna-i-media/

:-)

Hanna Lans sa...

ÅÅÅÅHHHGUUUDVADKUUUUUL!!!!!! Nu sitter jag här med en stor glädjeklump i magen. :) Ska genast försöka få tag på ett eget exemplar.

Joanna Björkqvist sa...

Camilla: Vad gullig du är - jag tackar mjukast för fina ord!

mockapocka: Tackelitack! :)

Maria: Tackåtack! :D

Kristina: Du är ju grym! Och snabb! Tack så mycket!

Hanna: Tack så mycket för att du gläds med mig - delad glädje är ju minst dubbel glädje! :D

Villa Frejas bokblogg sa...

Men så roligt - grattis.
Klart att många läsare blir intresserade nu när tidningens krönikör ger ut bok! Heja heja.

Anonym sa...

Stort grattis till ett fint reportage. BRA att dem använder en stor bild. Då får folk en "bild" av författern. Jättefint
Btw; Jag trodde att du bodde i Sthlm?

Joanna Björkqvist sa...

Husfrun: Tack så mycket! jag suger åt mig all peppning jag kan få! :)

Stoffisen: Haha, nog ger det en bild av författare - kul och klokt där!

Närå, jag är västkustbo! Men jag gillar Stockholm och var där senast i våras! :)

Marina sa...

Jätteroligt!

Duktiga Tjejen sa...

Vad roligt, grattis! Vore kul att läsa artikeln oxå.

Hanna Lans sa...

Mina affärer sålde inte KungsbackaPosten! Trots att jag åkte över gränsen till Halland ... Kan du inte scanna och lägga upp så vi får läsa ordentligt?

Andra intryck sa...

Åh vad roligt!!

Joanna Björkqvist sa...

Marina: Alltid kul med lite positiv uppmärksamhet!

Duktiga Tjejen: Kan ni inte läsa om ni klickar på bilden så den blir större...?

Hanna: Typiskt då! Går de tinte att läsa texten om ni klickar på bilden så den blir större?

Andra intryck: Yes! :)