Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 13 oktober 2011

Man kan alltid prata väder


Eftersom jag inte hört ett pip från lektören och klockan går, så kan man alltid prata väder istället.

Det har varit en solig och fin dag här. Ont om moln. Ingen vind. Riktigt skönt om man sitter i lä. Kungsbackaån ligger som ett blått tygstycke mitt i stan. Träden börjar redan bli kala, så det har visst blåst en del i oktober. Det minns jag själv också, så det är sant.

Äsch, nu drar jag iväg med barnen, så jag får något annat att tänka på!

3 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

När hösten visar sig från den här sidan är den det bästa :)

Hanna Lans sa...

Jag gick en sväng runt Amundön idag och där både blåste det rejält och var väldigt varmt i lä.

Tankar vid midnatt sa...

Skånes höstväder har visat sig från sin allra bästa sida; sol, ingen vind, ca 10 grader. Perfekt för hundpromenad!