Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 15 juli 2011

Vi har olika intressen, käre maken och jag


Ibland blir det så tydligt att vi har helt olika intressen och nöjen i livet, min käre make och jag. Han har just hämtat sina nya vindsurfingbrädor på Landvetters flygplats och jag har just fått dessa böcker rakt hem i brevlådan.

Tre vann jag häromdagen och de andra kom i ett härligt bokpaket från Bokus igår.

Det känns som att den gemensamma nämnaren är att vi vill ha många av något och helst också samtidigt. Och dessutom är de vid en snabb anblick förvillade lika varandra; brädorna ser ungefär likadana ut och samma sak är det med böckerna...

Snälle sonen hjälpte mig att ta den översta roliga bilden.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Haha, ja det var verkligen en rolig bild! Och talande. :)

Joanna Björkqvist sa...

Haha, ja, verkligen! :)