Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 8 juli 2011

Smycken på väg till Sävedalen


Nu har jag träffat härliga och inspirerande Ulrica Elmberg och överlämnat en massa smycken som hon kan sälja åt mig under eventet "Under himmel och tak", som hon arrangerar i sin trädgård under fyra dagar i maj.

Det brukar gå åt en del örhängen så jag fyllde på överallt och kunde ge henne 96 par med äkta silverkrok eller silverstift. Dessutom skickade jag med bland annat 55 armband och åtta bokmärken också. Det ska bli spännande att se hur det går den här gången.


Några lite roliga enkla armband med en dödskalle på hoppas jag att kunna sälja, för tittar man snabbt ser de ganska flotta ut, men vid en närmare koll ser man den lilla diskreta dödskallen och det tycker jag är lite roligt.

Självklart finns det annat att köpa än mina grejer och den här vackra oemotståndliga ängeln är ett lysande exempel. Hon står som skyddsängel i vår fina rabatt och det är Ulrica själv, som är en mycket skicklig keramiker, som har gjort den.

Hoppas att riktigt många besöker Röliden 92 och mer om öppettiderna finns på Ulricas hemsida!

2 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

Vad läckert och så skoj att få sälja sina grejer!!

Lycka till!!

Kram Elin+Emelie=Fiffiga Systrar

Joanna Björkqvist sa...

Tusen tack! Jag fick faktiskt sålt för några tusen - alltid trevligt! :)