Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 14 juli 2011

Tröstas i regnet av bokpaket!


Nu har vi landat hemma igen efter några härliga dagar på västkusten. Halvvägs kom regnet och efter några timmar strilar det ännu ner från himlen och pysslar om våra blommor i samma takt som det sänker vårt semesterhumör...

Jag hade i alla fall den stora glädjen och lyckan att mötas av ett bokpaket när jag kom hem och det var en fin tröst.

Igår vann jag en tävling på Boktipset.se och redan idag kom boken Sommarhuset av Anna Fredriksson som jag vann. Oväntat nog fick jag förutom den två andra böcker och dessutom hela fem utdrag ur kommande böcker. Det tyckte jag var otroligt spännande och roligt!

Bilder på dessa bonusutdrag vågar jag inte lägga upp på bloggen, för det står att man inte får använda omslaget. Hur som helst så blev jag alldeles otroligt glad! Hurra!

2 kommentarer:

tecknartina sa...

Grattis! så kul!
(fina omslag dessutom, det är kanske lite nördigt att hänga upp sig på "utanverket", men det har faktiskt betydelse)
Underbart att ha läsning framför sig, jag har nyss läst ut
Barbara Voors: Fantomsmärtor, BV, en ny bekantskap, har inte läst henne tidigare, mkt bra o intressant författare, nu ska jag ge mig på
En dåre fri av Beate Grimsrud, vår nästa bokcirkelbok.
varm kram fr Tina på Hönö
ps. ..har du hört något fr förlagen du skickade din bok till..&

Joanna Björkqvist sa...

Utsidan ÄR viktig - jag håller med! Oavsett om det handlar om människor eller böcker så går det inte att förneka att utsidan är det första vi möter.

Jag funderar mycket på min egen boks formgivning av just den anledningen. Det ska liksom vara RÄTT signaler som sänds ut.

Jag har läst Voors för många år sedan, men inte hennes senaste. Kul att du gillade henne!

Av Grimsrud har jag läst "Vad är det som låter i skogen barn?" i vår bokcirkel för sådär sju år sedan och den var mer eller mindre obegriplig för oss alla, så jag är mycket nyfiken på vad du kommer att tycka om den! Båda fick bra kritik...

Jag har fått nej av ett förlag och väntar fortfarande på besked från tre...

Varm sommarkram!