Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 28 juli 2011

Nytt utseende på bloggen

Jag brukar byta utseende på bloggen någon gång i månaden eller så och nu när vi är i Grekland känns det lite märkligt att varje gång jag kikar på bloggen mötas av Smögens brygga.

Hur vacker den är känns den inte så rätt i tiden längre och som gammal nyhetsjournalist vill jag ju gärna vara lite aktuell.

Därför har jag idag passat på att fixa lite så den känns lite mer rykande färsk. Headern är från strandpromenaden i Pigadia, även kallad Karpathos stad, och blommorna växter på det fina huset vi hyr.

Vad tycker ni om den? Lämna gärna en kommentar! :)

6 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Åh Karpathos, jag får sånna minnen... Efter att jag var där ville jag flytta dit i flera år efteråt. Älskar de där blommorna oxå. Hur länge ska ni vara där?

Hanna Lans sa...

Åååh, rosa. R-o-s-a, färgen på mitt ansikte i flera dagar nu. ;)

Bogainvillea (stavning?) är så underbar, somrigt så det förslår!

Maria Engelwinge sa...

Snyggt! Och somrigt så det förslår. Är annars inget jättefan av rosa men det här funkar alldeles utmärkt:).
Kram

Joanna Björkqvist sa...

Åh, vad ni är snälla som kommer med glada tillrop! :)

Jag skulle också kunna tänka mig att bo här, Duktiga tjejen, för det är verkligen underbart! Vi har varit här i en vecka idag och ska stanna TVÅ till! Hurra!

Haha, Hanna, rosa är veckan färg för oss båda, men på olika ställen! ;)

Tack, Maria! Jag är faktiskt lite förtjust i rosa... Kram

Carolisabella sa...

Din blogg är jättejättefin! Så vacker med allt det rosa och dessutom väldigt trevlig läsning!

Joanna Björkqvist sa...

Tusen tack, Carolisabella! Så trevligt att höra! Ska genast kika in hos dig! :)