Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 19 maj 2012

Vernissage i stugan



En mycket fin och skicklig konstnär är tillsammans med en av vindsurfarna som är här på Öland och hon var så gullig att hon frågade om vi ville måla akvarelltavlor med henne. Vilken pärla!

Hon kom med papper, penslar och färger och så satte vi igång, barnen och jag. Eller barnen satte i alla fall igång direkt! Jag babblade bara den första timmen för det var så länge sedan vi sågs. Sedan blev det en liten tavla med havsmotiv i alla fall.

Nu har vi haft flott vernissage!

6 kommentarer:

Maria sa...

Vad duktiga ni är!! Vackra tavlor!

♥ Carina ♥ sa...

Nä men fy! Jag gillar dig och din blogg men den där headern på ormen... nä usch! Du får ursäkta men jag gillar verkligen inte ormar :)

Så fina tavlor ni målat. Ni har ju talang hela bunten :)
Kram kram

Anonym sa...

Ser helt underbart fina Joanna.
Jag är ju inte direkt ett fan av ormar, men på lustigt sätt så tycker jag att din header påminner om konst :D

Kram till dig du fina!

Shamrock sa...

Härligt. Både vernissage och umgänge. Drack ni lite bubbel? det här väl till när man har vernissage

LillaTuss sa...

Rofylld sysselsättning med ett härligt resultat ♥

Bubbel sa...

Vad roligt att bryta av med lite målning och vad duktiga ni är! :)