Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 9 maj 2012

Present i brevlådan


Idag låg det ett spännande brev i brevlådan. Jag misstänkte vad det skulle innehålla, men det är ändå alltid lite spännande att öppna något som inte är helt platt som ett vikt A4-papper. Även om jag visste att det var en bok i, för det hade jag tackat ja till att få, så visste jag ju inte hur den skulle se ut.

Jag visste inte att det skulle vara skimrande fläckar av guld på den. Inte heller att det skulle vara en färggrann solnedgång på framsidan. Men det var det. En mycket snygg bok skulle jag vilja påstå att jag fick i min hand.

En en tid sedan deltog jag i en livechattBoktipset.se med författaren Suzanna Dilber och nu har jag tackat ja till att vara med på en annan livechatt. Den här gången är det debutanten Calle Brunells bok Brev från en bruten horisont som vi ska läsa och sedan kommer det att bli ungefär som en bokcirkel på livechatten. Fantastiskt och spännande att få prata direkt med författaren och bokcirkelprat har jag snart ett decenniums erfarenhet av, så det lär bli en massa snack och diskussioner.

Förhoppningsvis tycker jag att boken är så bra att jag inte vill byta bort den på Stora bokbytardagen.

8 kommentarer:

Kristina Svensson sa...

Intressant det där med boktipset. Kan det vara ett bra sätt att marknadsföra sin bok att delta i en livechatt?
Hur kommer man med? Man får skänka bort lite böcker till de som ska delta antar jag.

nillas liv på pinnen sa...

Vad spännande det låter med livechat! Skulle jag också vilja delta i.

Susanne sa...

Spännande med livechat.
Kramar

Shamrock sa...

spännande - livechat? Innebär det att ni chattar och att vem som helst kan läsa er under tiden, eller?

Maria sa...

Så spännande och intressant. Det är kul med snygga böcker eller hur.
Kvällskramar från Maria

Marina sa...

Mycket spännande! Hur många deltagare är det varje gång, är det begränsat, eller kan det vara hur många som helst?

Villa Frejas bokblogg sa...

O så spännande det låter. Du får berätta mer sen :)

Västgötskan sa...

Let´s hope! :-)
Ha en skön kväll.

Kram M!