Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 30 augusti 2012

Plötsligt händer det



I över ett halvår har jag kämpat och försökt, men det har varit omöjligt. Fast jag lyckats mot alla andra har det bara inte gått mot denne man. Men nu så. Det är sant det de säger i reklamen. Plötsligt händer det.

Jag har vunnit i Wordfeud över min värste (näää, jag vägrar kalla honom min bäste eller min skickligaste) motspelare. Och det ganska rejält till och med.

Äntligen har jag fått uppleva en seger och jag hade det konstigt nog på känn, så jag tog lite bilder längs vägen. Jag har faktiskt ännu fler, men det får ju vara någon måtta.







5 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, grattis. Vet precis känslan. Har också en sån motspelare, min enda faktiskt. Min bästa vän som vinner alla gånger utom... tror jag vunnit två gånger bara.
Kram.

Maria sa...

Hi hi grattis :)
Önskar dig nu en fin fin helg, kram från Maria

Västgötskan sa...

Fortfarande beroende? ;-)

Men grattis!

Jag har inte skaffat smartphone (än).... Hehe! Jag kommer nog vara sist på planeten. :-D

Kram M

LillaTuss sa...

Well done tjejen. Skickar en invite så får vi se hur det går

Jeanette sa...

Det ligger på sin plats med ett rungande Grattis!!
Kram