Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 10 augusti 2012

Bildblogg från Karpathos



Idag har jag tvättat fyra maskiner med sommarkläder och badhanddukar och det verkar inte som om vi kommer att behöva dem på flera månader i detta kyliga land. Brrrr, så kallt det är att ha kommit hem.

Idag blir det betydligt fler bilder än meningar på den här bloggen - men jag kände ett akut behov av att sitta och sukta och minnas hur ljuvligt det var på Karpathos...

Om bara några minuter kommer en fin väninna från Stockholm på besök över helgen och det var ett år sedan vi sågs senast så det ska bli väldigt trevligt. Vinet ligger på kylning och det känns som om jag handlade nästan allt som fanns i hela mataffären idag när jag var där. Lyxigt att ha kylskåpet fullt av godsaker igen - så är det aldrig på semestern...





















9 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Så fin ö, den där.
Nästa år ska jag kolla efter dig på flygplatsen när jag åker hem därifrån.

Villa Frejas bokblogg sa...

Härliga bilder. Ni verkar ha haft det helt ljuvligt. Förstår att det blir kallt och chockartat att komma hem till blöta Sverige.
Kram.

♥ Carina ♥ sa...

Vilka goa bilder att se på och drömma sig tillbaka :)
Ha en trevlig helg med din vän!
Kram

Susanne sa...

Underbara bilder.
Kramen

Jeanette sa...

Härliga bilder! Se till att spara alla minnen inom dig och plocka fram en kall, regning och hopplös höstdag.
Och du, ha en super helg med din väninna
Kram

Ninas skrivarlya sa...

Åh vad härligt! Bevara känslan nu så du kan plocka fram den en råkall novemberdag. :)

Shamrock sa...

Härliga bilder. Jag håller med dig visst känns det som höst nu

LillaTuss sa...

Nej, nej och åter nej.... jag är INTE det minsta avundsjuk ;)

Anna Granström sa...

Ser helt ljuvligt ut, aaah!