Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 17 mars 2011

Ett nytt spännande bokpaket har anlänt


Visserligen håller jag redan på att läsa två böcker parallellt, men trots det är det svårt att låta bli att beställa nya, för det kommer ju så många intressanta hela tiden.

Idag kom de här böckerna hem till mig och jag tror att alla är värda att läsas omgående, men som vanligt är det svårt att både prioritera och hinna med. Jag hade redan en ansenlig hög med olästa böcker, som jag också ser fram emot att sätta tänderna i framöver, och nu kom dessa. Lyxproblem!

Ytterligare en bok låg i bokpaketet och den är också förevigad med kameran, men jag törs inte lägga ut den på bloggen förrän imorgon, för det är en namnsdagspresent till fine sonen, som likt sin mor är en riktig bokmal.

Han ska faktiskt få två böcker i present, men den andra är ingen man läser från pärm till pärm, utan mest läser i lite här och var medan man förfasar sig ibland, ler ibland och häpnar så gott som oavbrutet.

Någon som kan gissa vilken bok det är? Sajberkram till rätt svar!

Inga kommentarer: