Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 15 augusti 2011

Nytt utseende på bloggen

Eftersom vi nu lämnat Grekland och underbara Karpathos bakom oss sedan några dagar kan jag inte längre ha en stadsbild av Pigadia som header. Inte heller känns det helt klockrent med prunkande bougainvillea längs sidorna.

För att komma ifrån det ofta lockande havstemat valde jag något helt annat denna gång, så nu kör jag med björnbär ett tag.

Jag byter utseende på bloggen rätt så mycket oftare än många andra bloggare gör och det bottnar säkert i att jag är journalist och dessutom jobbat som nyhetsreporter i flera år och gärna vill vara lite aktuell.

Årstiderna är ju lätta att följa i vårt land där det faktiskt växlar en del och just nu är det gott om björnbär. Dessa växte på en ö, så lite havstema känns det som ändå när muggen står på klippan...

Vad tycker ni? Ser det inbjudande och trevligt ut? Tycker ni att jag byter för ofta? Känner man sig som läsare vilsen istället för hemma?

3 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag tycker det är kul att du byter utseende på bloggen! Själv har jag ju inte bytt en enda gång, förutom när jag satte dit headern.

Desirée sa...

Jag tycker det är kul när folk byter och björnbären är fina :) Själv har jag bara bytt headern en gång och det var nu när mitt ego tog över och jag visar min böcker!

Joanna Björkqvist sa...

Tack för positiv feeedback! Då fortsätter jag i samma omväxlande stil!

Och när min egen bok kommer ut får den bli min header! ;)