Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 20 januari 2011

Solig dag med tulpaner


Det känns som om våren är på väg trots att det bara är tredje veckan på året. Idag har solen strålat och tulpanerna på matbordet har badat i ljus på ett sätt som fått hela rummet att stråla.

Jag har suttit och uppdaterat min andra blogg, för när vi haft bokcirkelträff vill jag gärna göra det ganska omgående, för annars faller det mesta vi pratade om snart i glömska. Kika gärna på www.bokcirkel.se

Idag har jag haft det lyxigt på matfronten, för som vanligt blir det alltid en del över i skålarna efter våra träffar, så jag har kunnat äta buffé till lunch och det kändes väldigt trevligt.

Det var frestande att äta ute på altanen, men jag misstänkte att skenet bedrog och att det inte var lika varmt ute som det såg ut. Tyvärr är det nog ett par månader kvar innan det är aktuellt, men att drömma är inte heller dumt så länge...

Inga kommentarer: