Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 18 januari 2011

Otroligt vacker fotovägg och Moon Boots



Åh, vad nöjd jag är med de fina fototavlorna i badrummet! Det är så underbart att få nya bilder i ramarna och sedan har jag så svårt att byta och sätta i nya, för jag är så förtjust i dem som redan sitter där. När jag väl bytt är jag varje gång strålande glad, för att de blev minst lika bra som förra gången och det känns dessutom både nytt och fräscht.

Min medverkan på bilderna brukar inskränka sig till fötterna i vatten eller så och den här gången tog jag det coola fotavtrycket som jag gjorde i Sandy Point. Det ser helt tredimensionellt ut och det ser dessutom ut som om avtrycket är upphöjt och inte nedtrampat som det faktiskt är.

För att skapa ännu mer stämning i badrummet har jag tänt mitt favoritljus Clean cotton, så nu luktar det rent och ljuvligt där inne. Jag vill bara gå dit mest hela tiden och då är det inte för att jag behöver använda toaletten!

Dottern är dessutom sprudlande lycklig idag, för hon har fått nya Moon Boots. Antagligen kommer hon knappt att kunna sova i natt i sin iver att få stappla iväg med dem i morgon bitti. Käre maken hittade rätt storlek i Göteborg, så vi slapp köpa storlek 35-38 här i den lokala butiken, vilket jag tokvägrade till hennes stora förtvivlan häromdagen. Det går inte att köpa så små skor till någon som redan har storlek 38-39, sa jag bestämt, trots att hon mer än gärna vek ihop tårna lite för att kunna ha dem.

Nu är hon i alla fall lycklig och glad!

Inga kommentarer: