Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 1 september 2013

Tjohoooo, e-boksrelease!


Vilken underbar dag! Äntligen har jag kommit ikapp modern teknik och släppt mitt livs första e-bok. Och detta på min fiktiva huvudkaraktärs födelsedag - ett strålande sätt att fira på, tycker jag.

Saga Allerlöv fyller år den 1 september (34 år idag - grattis, Saga!) och det är också det datum som sommaren lite formellt övergår till höst. Det har faktiskt varit höst i luften idag och vad passar bättre då än att krypa upp i soffhörnet med en kopp te och en härlig bok att läsa?

Vid midnatt satt jag redo för att kolla att boken verkligen kom upp på Elib denna dag och visst gjorde den det. Allt tack vare min fina förläggare, vän och vapendragare Annika BengtssonGrim förlag.

Det är härligt att se att just min bok ligger överst på listan över nyutkomna böcker även nu på kvällen. Hoppas att många hittar den och vill läsa om Saga och hennes omtumlande år som nybliven mamma. Nedladdningarna tickar ner i jämn takt och det känns helt fantastiskt.

Imorgon kommer min e-boksdebut att vara med i en grym kampanj som pågår under två veckor då man kan köpa alla böcker från förlaget till extremt förmånliga priser.

Närmare dig går självklart också att ladda ner via massor, massor av bibliotek. Det vore jättekul om du gjorde det - det är ju helt gratis för dig.

Och gratis är som bekant godast.





4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Men grattis!! Vad roligt! :)

Sv: Ja allting är ju liksom första gången utan pappa det här året...
men det vet ju du hur det är du som för inte allt för länge sedan miste din bror...
Kram

Camilla sa...

Guuud så kul!
Grattis!
Jag blir så glad varje gång jag ser din bok på biblioteket. Det var så roligt att dom köpte in den så jag kunde läsa den. Och nu kan fler än jag läsa din underbara bok.
Kram!

Marina sa...

Kul! Stort grattis!

oumberligating sa...

Grattis, nu gillar jag ju inte e-böcker som företeelse, men för din skull är jag glad och trots allt så gäller det ju att hänga med i utvecklingen.
Ha en fin dag!
Kram ifrån Oumberlige Peter!
PS: Ses vi på bokmässan i år?