Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 25 september 2013

Närmare dig är släppt


Där satt den! Nu är pappersutgåvan av min roman Närmare dig officiellt släppt. Just idag minsann. Dagen innan den stora mässan Bok och bibliotek i Göteborg slår upp sina portar passade det utmärkt att ha officiellt releasedatum för boken, så det fick bli just så.

Boken kommer att finnas till ett härligt mässpris (endast 79 kronor) och kan köpas i Qoola Qvinnors monter C00:05.


Rosen jag fick av min förläggare Annika Bengtsson samma dag som boken nådde Grim förlag är fortfarande lika vacker trots att det gått hela åtta dagar och den pryder mitt arbetsbord med sina tjusiga rosa nyanser.

Hoppas att det betyder att min roman får ett lika långt och vackert liv!




2 kommentarer:

Camilla sa...

Klart att det betyder det :)
Kram!

Annmi sa...

**Grattis** & så vacker Ros<3
Fick min vinnarbok idag så spännande :)

/Kram Annmi