Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 11 mars 2013

Välbehövligt byte



Alltså, ibland är måttet bara rågat. Då måste man agera pronto. Det har jag gjort nu. Jag har i all hast köpt ett nytt överdrag till strykbrädan. Och ni ser ju att det sannerligen var på tiden.


Det nya är riktigt fint, tycker jag. Men nog behöver det strykas lite? Det ser oroväckande skrynkligt ut...

Och så gick jag och fina grannen en rask promenad. Det börjar bli en riktigt vana att gå en sväng då och då och ett litet bildbevis måste jag ju lägga upp. Vi gick till Leksandsgården och vände. Den måste ju ligga i Dalarna? Från Onsala blir det sådär femtio mil eller så.

Tur att vi gick så raskt att vi hann hem innan natten!



3 kommentarer:

Helens Universum sa...

Härligt med promenader och skönt att dela dem med någon!
Kram Helen

Villa Frejas bokblogg sa...

Så härligt med promenader.
Kram.

Zelda sa...

Visst är det skönt när man får saker gjort. Oavsett om det gäller strykbordsöverdrag eller promenader.