Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 3 mars 2013

Ljuvlig blå himmel



Åh, vilken underbart blå himmel vi har haft idag och så ljuvligt värmande solen har varit.  Jag satt ute på Bulgarienaltanen i över två timmar och bara njöt av den första vårvärmen för året. Det är nästan alltid lä där och det var det idag igen, annars var vinden bitande kall på andra sidan huset.

När käre maken kom hem frågade han om jag druckit något starkt, för att jag var så rosig om kinderna. Dessvärre hade jag inte gjort det. Det kan inte vara chardonnaytimme varje dag, tyvärr.

Idag gick det dessutom bättre på Ordjakten än i går. Det kändes lite skönt, för igår var jag pinsamt dålig. Jag sympatiserar helt med min medspelare i omgången nedan för jag vet alltför väl hur det känns när orden bara inte finns där...


4 kommentarer:

Marina sa...

En bild som säger allt - härligt!

Susanne sa...

När våren knackar på dörren är den bästa tiden på året.

Carina Sjölund sa...

Så härligt det låter med sol och värme♥
Har har det snöat i dagarna tre :(
Undra hur mycket snö det finns egentligen? :)
Ha en fin dag!
Kramen♥

Desirée sa...

Å jag möter våren i Skåne. I min trädgård ser jag redan snödropparna :)