Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 29 mars 2013

Härligt lång fredag


Nog är det härligt att vara ledig en fredag så man hinner med en massa trevliga saker. Vid elvatiden begav min promenadvännina och jag oss ut på en rejäl powerwalk i grannskapet. Vi gick över fyra kilometer och pratade som sjutton hela tiden, för vi hade inte setts sedan i måndags och sedan dess har en massa saker hänt.

Strax efter tretiden blev jag bjuden på ett glas lättvin hos min fina väninna och vi satt ute i en hel timme medan en och annan snöflinga dansade för oss denna sena marsdag.


Lite senare var det dags för långfredagsmys hos syrran och medan vi drack bubbel gjorde vi sushi. Supertrevligt och dessutom otroligt gott.



Medan vi gjorde sushi gjorde barnen marsipanfigurer och de blev så himla fina.

Nu softar vi till Let's dance och har ett glas vitt inom räckhåll - under stolen, så ingen välter ut glaset.



1 kommentar:

Villa Frejas bokblogg sa...

Vi tittar också på let's Dance men vinet hoppar jag just i kväll. Kram.