Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 12 mars 2013

Books & Dreams med mig


Nu är jag med i tidningen igen! Det är ju så trevligt att jag då och får vara med i olika tidningar av olika skäl och idag var det dags igen. Jag har väntat så på det nya numret av Books & Dreams och idag såg jag det äntligen i butiken när jag veckohandlade massor av god mat.

Spänningen var stor när jag bläddrade i det sprillans nya numret - och där var jag! Hurra! Jag tycker att det blev jättefint med mycket tjusig layout.

Vinjetten är Min story och jag berättar hur böcker alltid har genomsyrat mitt liv och hur jag bestämde mig för att förverkliga min bokdröm, som jag burit på sedan jag var liten.

Vill du ha mer läslyx i livet (härlig slogan på framsidan, tycker jag) är Books&Dreams ett utmärkt sätt att nå dit - även de nummer som jag inte medverkar i är trevliga att läsa! ;)




5 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Vad kul! Jag måste köpa och läsa :)
Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vad kul :)
Kram.

Hanna Lans sa...

Jättesnygg layout! Och ser man på, jag är med på ett litet hörn :)

Andra intryck sa...

Åh vad roligt! Jag har tidningen hemma men har inte hunnit fram till artikeln om dig så jag har något att se fram emot =)

Shamrock sa...

En tidning som gått mig helt förbi, nu ska jag hålla ögonen öppna. Uppslaget med dig ser jättefint ut