Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 22 mars 2013

Påskpynt med stil


Redan nu har jag tjuvstartat med påskpyntet. I slutet av nästa vecka kommer påskriset in, men det här pyntet är roligare. Jag föredrar ändå vuxenpynt och vad kan passa bättre denna fredag än detta?

Jag köpte ett megastort påskägg, klippte lite med en sax och stoppade in en baginboxvinpåse. Vips var påskgodiset klart! Tjohoo!

Precis den sortens godis som jag uppskattar. Självklart blir man aldrig för gammal för påskägg - det handlar bara om vad man fyller ägget med!

Skål, fina vänner!


8 kommentarer:

Mångmamma sa...

Coolt!
Du kapade av underdelen av den svarta runda "plutten" på boxen också?
Tyckte det var lite meckigt att få till ett snyggt hål i ägget - men så hade jag inte tålamod att hämta en bra sax heller utan körde på med en hobbykniv!
Galet skoj i alla fall!
Tack för länken på fb!
...och glad påsk för all del, även om det är i förväg!

Villa Frejas bokblogg sa...

Kreativt :)
Ha en härlig fredag. Kram.

Ting sa...

Haha, gud vad rolig du är!
Det där ska jag komma ihåg!

Jeanette sa...

Så himla bra gjort!
Kram

Marina sa...

Här kommer jag att vara lika tråkig som förra året - det blir inget påskpynt i år heller!

Västgötskan sa...

Jag tänkte gå utanför husknuten och hämta lite björkris. Smidigt. :-) Men det måste hinna slå ut liiiite, lite grann till helgen. :-)

Anneli Stålberg sa...

Påskpynt i min smak :)
Kram!

Bubbel sa...

Ha ha, vad fiffigt! :)