Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 20 november 2012

Kungsmässan är julpyntad


De har slagit in hela köpcentret Kungsmässan som en julklapp! Det ser otroligt vackert ut med det röda juklappssnöret som går längs hela byggnaden och dessutom finns ett par fantastiskt fina och enorma rosetter på husväggen.

Eftersom jag inte hade med mig kameran, utan fick nöja mig med mobilen, blev inte bilden så jättebra, men jag ska åka tillbaka och ta en ny någon dag, för det är verkligen tjusigt.

På rondellen utanför måste jag också ta en bild, för där står tre enorma paket fulla av lampor på i samma stil som rosetten. Enormt vackert och mycket stämningsskapande, måste jag säga.

För den som skulle vilja använda sig av sociala medier i yrkeslivet, och inte enbart privat, har jag idag skrivit om en alldeles utmärkt bok i ämnet. HÄR kan du läsa om den superintressanta och moderna boken Blogga, tvittra och fejsbucka -kommunicera effektivt i sociala medier av Jenny Forsberg.

2 kommentarer: