Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 26 november 2012

Instagram i trädgården


Jag tycker att det är kul med de specialeffekter man kan få med instagram och använder dem väldigt gärna. Det har till och med blivit svårt för mig att lägga upp vanliga bilder för jag tycker att de ser så enkla och trista ut. Det är mycket roligare att poppa upp dem med lite glitter och stjärnor och annat kul.

En del bilder behöver dock inte poppas upp alls. Bilden här ovan är tagen i vår trädgård en solig eftermiddag för några dagar sedan. Det var först idag som jag upptäckte att den påminner om instagrams effekter trots att den är helt oredigerad.

Naturen klår ändå det mesta - fascinerande.

6 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Naturen är verkligen fantastisk!
Kram!

Marina sa...

Vackert!

Maria sa...

Så jättefint kort. Helt naturligt. Men visst är Instagram kul. Vad heter du på Instagram....så jag kan leta upp dig där. Jag heter Maria_Kilen
Önskar dig också en fin vecka. Kram från Maria

Bubbel sa...

Imponerande!

Anonym sa...

Skönt ibland när äkta vara vinner.

Mallan sa...

Väldigt vacker bild :-) Kram