Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 23 november 2010

Snöfyrverkeri och smycken

Det var kolsvart och samtidigt vitt när vi vaknade idag och det är en spännande kombination. Jag passade förstås på att ta några bilder på snön som yrde och det ser nästan ut som ett fyrverkeri i gatlampans sken på morgonkvisten.

Igår köpte jag en massa nya fina pärlor hos Malin i Åsa och det är skönt att sitta inne och pyssla med detta när det är så kallt och läskigt väder utomhus. Jag har aldrig gjort gröna armband förut, men de blev riktigt snygga, tycker jag. Tillsammans med de turkosa och rosa ser det ut som en härlig hög med färgglatt lösgodis. Godis för ögat är inte det sämsta heller!


Jag gjorde några enkla tunnare pärlarmband också och trädde på en liten cool dödskalle också. Lite charmiga, tycker jag nog att de blev...

I eftermiddag är det dags att köra barnen till sina aktiviteter igen och då får jag skotta fram bilen. Inget jag direkt längtar efter, men vad gör man inte för att de fina barnen ska få utöva sin konstnärliga talanger genom konst på kulturskolan och sedan dansa loss i Break?

Inga kommentarer: