Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 12 oktober 2012

Grattis, grymma grabbar!



Vilken härlig alliteration att få skriva Grattis, grymma grabbar! Min käre make och hans tävlingspartner/konkurrent Daniel har tävlat färdigt i speed vindsurfing i Weymouth i England för den här gången.

Som vanligt var det dramatiskt, men när allt var över stod Daniel som segrare trots att maken gjorde fantastiska rundor idag och faktiskt vann delheaten.

Min plan var att lägga ut fina bilder från i somras då båda tävlade på Karpathos, men inte en enda bild hittar jag i min dator, tyvärr. Antagligen har maken i sin iver laddat in surfbilderna på sin dator och raderat dem, så här sitter jag utan vindsurfingbilder. Mycket snopet, eftersom jag tagit hundratals.

Tur då att vi har haft ett härligt höstväder, så jag kunde ta mig en fredagsdrink utomhus. Den tog jag självklart bild på, men det var ju knappast den som skulle stå i fokus idag.

Men skål, grabbar, och alla andra som kämpar för att förverkliga sina drömmar! Gött jobbat!

Uppdatering: Åsså kom det ett mejl! Från käre maken mitt i natten. Så här och glada fina är grabbarna! HURRA och ett jättestort GRATTIS! Ni är grymma; Daniel etta och maken trea!


4 kommentarer:

Marina sa...

Kul! Grattis till de grymma!

LillaTuss sa...

Det har varit många grattis i din närhet den senaste tiden. Härligt och precis vad du behöver.

♥ Carina ♥ sa...

Vad roligt!! Grattis till de grymma grabbarna :)
Kram

Camilla sa...

Ett JÄTTE grattis till grabbarna!
Och en kram till dig!