Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 2 juli 2013

Magisk kväll med skratt och tårar


Åh, så underbart det är att få bo granne med sin syster. Jag är så oändligt lyckligt lottad som gör detta. Jag minns fortfarande hur ofantligt glad jag var den dagen syrran ringde för att berätta att de vunnit budgivningen på grannens hus. HURRA!

I skymningen var jag där idag för att spana in nya, tänkta tapeter och mysa. Och nog blev det mysigt.

Vi tyckte till om alla möjliga tapeter i alla former och färger och njöt av ost, kex och vin. När det mörknade kom svågern på att vi kunde skicka upp en lykta till minne av dem vi saknar allra mest.

Med tårar rinnande nerför kinderna såg jag lyktan stiga på skyn och det var helt magiskt. Så fantastiskt vackert och så känslosamt. Lyktan åkte nästan samma väg som min älskade storebror gjorde för ett drygt år sedan.

Så vackert och så rörande ...









3 kommentarer:

Cia! sa...

åh, så fint!
även om han inte är med oss fysiskt längre, så finns han alltid kvar runt omkring oss. glöm aldrig det...
KÄRLEK FÖR ALLTID
<3 <3 <3

Villa Frejas bokblogg sa...

Så mysigt att bo grannar!
Kram.

Jeanette sa...

Så fint, älskar de lyktorna.
Kram