Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 9 juni 2013

Inte vilse på promenaden


Idag var ett strålande väder samtidigt som det blåste lite grann, så söndagspromenaden med hurtig och underbar väninna blev mycket trevlig. Lupinerna stod i blom överallt och även hundkexen vajade vackert i vinden. Väninnan hittar så bra i våra trakter att vi nästan alltid går nya spännande vägar i raskt tempo.


Idag kom vi till ett bostadsområde, efter att ha gått en liten sträcka i grönskande skog, och jag log stort när jag såg en skylt som skulle hjälpa oss att inte gå vilse i gatulabyrinten. Jag undrar hur många som gått vilse innan skylten kom upp.

När vi kom hem såg jag att RunKeeper-appen uppdaterats så jag mer exakt kan se var vi har gått någonstans. Det var riktigt intressant. Men frågan är om det är så intressant att jag beger mig ut snart igen...?

Jo, jag hoppas det, för det är ju härligt när man väl kommer iväg. Faktiskt.



2 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilken härlig skylt. För just i bostadsområden har jag en tendens att alltid villa bort mig ;) Kram.

Anonym sa...

Hihi Så kul skylt & vika fina foto/Kram