Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 19 juli 2012

Söte sonens födelsedag



Vilken underbar födelsedag söte sonen fick idag. Förra året berättade jag allt om dramatiken kring hans födelse, så det behöver jag inte göra idag.

Tårtan jag gjorde i år var full av tangenter och det passade söte sonen så bra eftersom det bästa han vet är att spela dataspel. För några månader sedan slutade hans dator att fungera och då fick han en ny trots att han inte fyllde år, så därför var vi lite sparsamma (tanken var i alla fall att vi skulle vara sparsamma, men det blir ändå alltid både det ena och det andra...) med presenter idag. 

Ett nytt tangentbord fick han i alla fall och utan att vara det minsta tekniskt bevandrad var jag mycket fascinerad av alla finesser som fanns.

Vi har ätit en massa goda saker och myst med min mamma och pappa som är på besök och spelat Ticket to ride tillsammans. Dessutom har vi sett Alvin och gänget 2 ännu en gång och ätit popcorn. 

Det är kvalitet på en födelsedag det.



1 kommentar:

Camilla sa...

Han ser då väldigt nöjd ut.
Ett stooort grattis till honom.
Kram!