Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 13 november 2011

Nytt utseende igen


Jag känner mig aldrig helt bekväm när jag har en bild på mig själv i headern, så trots att jag egentligen tyckte att den var rätt fin, så har jag idag bytt igen. Dessutom är jag inte superförtjust i grönt.

Jag älskar däremot ljust rosa, trots att jag innerst inne är hårdrockare i själ och hjärta, så nu fick det bli en mjuk framtoning de kalla och grå stenarna till trots. Nog är det vackert med de runda stenarna som går i rosa och grönt fast de är grå...?

Känner ni er genast hemma hos mig? Det vill jag ju att ni gör!

13 kommentarer:

Anki sa...

Alldeles väldigt hemma!!

KRAM

Mallan sa...

Ja, här blev mjukt och behagligt :-)

Maria Engelwinge sa...

Jättefint utseende!
Är du hårdrockare? Det visste jag inte. Jag har varit hårdrockare sen tonåren. Vilket är ditt favoritband?
Rock on;)! \,,/

Åsa Hellberg sa...

jajamen:)

Villa Frejas bokblogg sa...

Ser riktigt läckert ut. Samtidigt som jag gillade bilden på dig själv, som ett yrväder.

Joanna Björkqvist sa...

Anki: Skönt att höra - tack! Kram!

Mallan: Fina ord - jag tackar så mycket! :)

Maria:Tusen tack! Absolut Metallica! Men Iron Maiden är också ett favoritband, eftersom jag lyssnat på dem sedan jag var typ 14 år... Sett båda banden flera gånger. Vilket är ditt favoritband?

Åsa: Gött! :)

Husfrun: För att vara en bild på mig så kändes den sann och det gillar jag, så tack. Jag är lite yrväderaktig! :)

Pia sa...

Det är inte headern som gör att man känner sig hemma, det är Din varma personliga framtoning.
Men det finns något rofyllt över stenar som skiftar i nyanser. Fint!

Kram!

Joanna Björkqvist sa...

Pia: Åh, så fint sagt! Vad glad jag blir - tack så mycket! Jag gillade verkligen de här stenarna - så fina. Och många!

Kram!

Marina sa...

Jättehärlig bild! För övrigt tycker jag det är helt ok att vara en rosa hårdrockare, varför måste allt vara så stereotypt!?

Joanna Björkqvist sa...

Marina: Tack så mycket! Och du har ju en strålande poäng där - klart man kan vara en rosa hårdrockare! :)

Maria Engelwinge sa...

AC/DC och Whitesnake eftersom det är de banden jag lyssnat på längst, sen jag var tonåring. AC/DC har jag sett och Whitesnake skulle jag se för några år sen men då var jag så snorförkykld att det bara inte gick.
Kram!

oumberligating sa...

Japp, jag känner mig hemma hos dig...oavsett bild, själv kör jag med samma gamla bild sedan starten för över 3 år sedan...fast det är nog mer av bekvämlighetsskäl!
Ha en fin vecka!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Joanna Björkqvist sa...

Maria: Jag gillar dem också, men Metallica och Iron Maiden är mer MINA band... ;) Synd att det inte blev något med Whitesnake för din del då.... Kram!

Peter: Skönt att du känner dig hemma - I like! Som gammal nyhetsjournalist gillar jag att variera mig! ;) Ha en fin vecka du med! Kram!