Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 23 november 2011

Klisterlappar att bli glad av


Tänk att det kan vara så trevligt att få hem ett gäng klisterlappar. Idag kom en hel remsa med fina lappar som jag ska använda när jag skickar mina böcker till Adlibris och det känns fantastiskt kul. Nu är det faktiskt ingen tvekan om att det är på riktigt längre.

Nästa vecka sätter jag en lapp på min första försändelse till dem och då kommer det att killa rejält i magen.

Sedan är ju frågan om jag någonsin får användning av de andra lapparna på remsan, förstås ...

18 kommentarer:

Maria sa...

Du kommer att få beställa fler lappar!!

Kram

anette sa...

Ja inte lär de klisterlappar du fått räcka så länge ;)
Förstår att det pirrar i hela kroppen.
kram

Duktiga Tjejen sa...

Hurra vad kul! Och vad roligt att du varit i tidningen återigen!!

Duktiga Tjejen sa...

Ps. Tack för omtanke i min blogg.

Åsa sa...

Åååh va kul! Duktig du är! Eller Bra vill jag säga :) Ojojoj va spännande :) Ut å gör en massa reklam nu :)
In på Åhlens vettja :)
Åh va kan en tvreklam kosta ;-)

Stor kram från mej till dej!

Joanna Björkqvist sa...

Maria: Så glad jag blir - tack så mycket för att du tror på mig! :) Kram!

Anette: Jag hoppas i alla fall få skicka fler än en gång - det hade varit kul... :) Kram!

Duktiga Tjejen: Alltid lite bra att synas och jag är ju ensam om mitt namn i hela Sverige, så ser de det här och var kanske de reagerar till slut! ;) Jag tänker mycket på dig!

Åsa: Jag är ju så mesig IRL... Jag borde ut... Men det är jobbigt! Tack för fin peppning! :) Kram!

Anonym sa...

Fy fasiken vad roligt!
Glädje till max!!!! hurra!!!

Joanna Björkqvist sa...

Stoffisen: Ja, det känns superkul med alla små framsteg i rätt riktning! :)

Susanne sa...

Åhhh va spännande =)

Mallan sa...

Guuud vad snabbt det går nu! Och som jag vill sätta mig och börja skriva nu alltså!!!

Joanna Björkqvist sa...

Susanne: Visst är det?! Jättekul!

Mallan: Sätt fart nu! Det är ju så roligt när det tuffar på! :)

Hanna Lans sa...

Har jag berättat om mitt überfåniga misstag jag gjorde med mina första klisterlappar från Adlibris?

Första beställningen från dem var på tio böcker. Eftersom det skickades tio klisterlappar, så la jag varje bok i varsit kuvert och satte ett styck klistermärke per kuvert ...

HAHAHA!! Vilka misstag man gör.

Joanna Björkqvist sa...

Hanna: Japp, det har du berättat om och det är jag så glad för, för då slipper jag ju göra samma misstag! :)

Skönt när man kan lära av andras misstag och inte bara sina egna! :)

Anneli Stålberg sa...

Det är ju galet spännande! Klart det kommer att behövas många, många klisterlappar :) Jag vill att du använder en när du skickar din bok till mig. Jag kan ju knappt bärga mig :D Hur beställer jag?
Kram och stort lycka till!

Joanna Björkqvist sa...

Anneli: Visst är det spännande! Tack för att du förstår!

Dessa lappar ska jag dock endast använda när jag skickar böcker till Adlibris. Till privatpersoner är det vanlig postgång som gäller. Du kan klicka på en liten liten länk som ligger i min högerspalt under Bokbeställning så kommer du direkt in på sidan som hör till förlaget! Hojta till om det krånglar, annars är nog det enklast! Kram och tack! Ser väldigt mycket fram emot din bok bok också!!!!

Villa Frejas bokblogg sa...

Så roligt att det händer saker med din bok hela tiden :)

Marina sa...

Jättespännande!

Joanna Björkqvist sa...

Husfrun: Ja, nu rullar det faktiskt på! Härligt! :)

Marina: Verkligen! :)