Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 3 november 2011

Because you're worth it


Det här vackra hjärtat gjorde jag till er, kära underbara bloggare och bloggläsare, på dagens promenad med min söte son. Det var riktigt härligt att få ströva sådär vid havet och i skogen och bara njuta medan vi småpratade om livet. Självklart tänkte jag på er på vår tur och på allt positivt som strömmar genom den här bloggen.

Då bestämde jag mig för att visa hur mycket jag uppskattar er alla och era fantastiska kommentarer, bloggar och hejarop. Här kommer en gyllene dos kärlek, som lyser upp det gråbruna och trista som annars lätt genomsyrar november, till er alla.

Because you're worth it.

22 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Rara du, tack! Jag känner precis likadant för alla de som läser min blogg.

ansepanse sa...

tack snälla :) precis så tänker och känner jag också om alla bloggare som följer mig
kramar

Villa Frejas bokblogg sa...

Vad rar du är :) Plockar upp hjärtat, lägger det i mitt och sänder samtidigt tillbaks till dig!

anette sa...

Så vackert hjärta !
Tack fantastiska och underbara du :)
Det värmer i gråvädret.
kram

Mallan sa...

Åh så mysigt! Tack :-)

Shamrock sa...

En får tacke

Joanna Björkqvist sa...

Härligt att se er här igen, alla fina bloggare! Hoppas ni får en fin kväll och att lönnlövshjärtat klappar hos er! Kram!

Anette sa...

Tackar ♥

♥ Carina ♥ sa...

Tack gulle dig för det fina hjärtat!
Här kommer ett ♥ till dig!
Kram kram

Joanna Björkqvist sa...

@nette: Vassego!

Carina: Tack så mycket! Kram kram

Anneli Stålberg sa...

Gulle dig! :) Vilket fint hjärta. Jag håller med om att man verkligen rider på vågen tillsammans med alla härliga bloggvänner här i cyberspace.
Kram! <3

Anonym sa...

Men så fint! Tack snälla rara du! :-)

Joanna Björkqvist sa...

Anneli: Det betyder otroligt mycket!!!! Kram!

Helan: Vassego! :)

Ninas skrivarlya sa...

Men så ljuvligt vackert! Tack fina du! Du lyser verkligen upp bloggosfären med din glädje och vackra bilder, så jag skickar tillbaka ett likadant hjärta till dig. :)

Joanna Björkqvist sa...

Nina: Vad snäll du är - tack så mycket! :)

Sjubarnsmamma sa...

Tack fina du. Ett hjärta av löv som lyser som solen i höstmörkret. Vackert.

Anonym sa...

Men vad fint... Tack! :)

Åsa sa...

Kraaaaam!

http://hannaskrypin.se sa...

Vad fint! :-)

Joanna Björkqvist sa...

Varsågoda, mina fina bloggvänner, det är mycket välförtjänt!

Fredagskram till er alla!

Desirée sa...

GulleDig <3

Joanna Björkqvist sa...

My Myself and I: Ett hjärta är aldrig fel - tack för att jag också fick ett! :)