Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 19 november 2011

Nu drar vi på fest!


Nu har mina fina föräldrar och deras söta ulltott Alice kommit för att mysa med barnen medan käre maken och jag drar på stor och härlig höstfest på Skara Stadshotell.

För att Alice ska slippa bli så smutsig i dåligt väder köpte mamma en ny dräkt till henne idag. Hon tyckte inte alls om den och dessutom var den så trång att de fick lämna tillbaka den. Som tur var hann jag ta en bild på henne innan dräkten åkte av.

Onepiece för hundar var inte hennes grej.


9 kommentarer:

Marina sa...

Ha en bra kväll!

Mallan sa...

Haha - onepiece! Hon kanske vill ha lite mer baggy-fit :-)

Susanne sa...

Det ser lite trångt ut ;)

Maria Engelwinge sa...

Hon var söt i den iaf:). Hoppas att ni hade det alldeles underbart!
Puss

Sjubarnsmamma sa...

Så söt hon var :-)

Åsa Hellberg sa...

Jag förstår henne:)

Åsa sa...

Hahha, va söt!! Hoppas ni hade toppenkul!!
Kramar Å

Andra intryck sa...

Hoppas ni hade en riktigt kul kväll!

Joanna Björkqvist sa...

Marina: Det blev en kanonkväll!

Mallan: Faktum är att den hon provade först var med baggy, men där var benen alldeles för långa. Svårt med kläder på hundar...

Susanne: ja, det var det verkligen! Stackarn!

Maria: Ja, söt är hon ju i alla - allt klär en skönhet! ;) Kvällen blev underbar!

Smulan: Hon är söt som ett gosedjur! :)

Åsa H: Jag med...

Åsa: En riktigt lyckad kväll! Kramar!

Andra intrycka: Det hade vi verkligen - på många sätt!!!