Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 29 april 2013

Och så bullar också


Nog är det underbart att komma hem efter en lång arbetsdag och välkomnas av en ljuvlig doft av nybakade bullar? Idag var det söta dotterns tur att husera i köket och jag kan säga att bullarna var fantastiskt goda.

Mycket trevligare att äta en varm bulle än att börja bråka med datorn där varken tangentbordet eller musen funkade. Nu har jag kopplat ur mina vanliga tingestar och fått hit ett gammalt tangentbord som låter som ett smärre världskrig när man använder det och en mus som man får dra en halvmeter för att den ska flytta sig en decimeter på skärmen...

Jag hoppas det bara är batterierna som behöver bytas i båda, annars blir jag aningen frustrerad och olycklig...

2 kommentarer:

Marina sa...

Det doftar ända hit!

Villa Frejas bokblogg sa...

Mums med nybakta bullar.
Kram.