Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 24 oktober 2011

Vem är du innerst inne?


Ibland är det skönt att runda av dagen med lite mysig ytlighet. Eller är det istället väldigt, väldigt djupt kanske? Vem är du innerst inne om denne glade gubbe får säga sitt?

Den här roliga figuren hittade jag hos Fru Gårman och jag var givetvis tvungen att testa den direkt. Jag såg följande fyra ord i just den här ordningen och jag måste säga att det stämmer väldigt bra:


  • passionate
  • happy
  • thoughtful
  • outgoing


Jag kunde inte sagt det bättre själv. Otroligt kul och mer träffande än jag trodde, eftersom de flesta jag läst sett olika ord. Jag trodde först att alla såg samma ord, men så var det inte. Det tog mig nästan hela gubben att se Sweet. Något säger det säkert. Jag har aldrig varit direkt sweet...

Berätta gärna vem du är innerst inne!


20 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Talent, elegant, sweet och secure. :)

Hanna Lans sa...

När jag tittar riktigt noga ser jag peaceful, naive, outspoken. Men vad kul detta var! Jag väljer att tro på de första fyra orden. Även om outspoken verkligen beskriver mig med ett enda ord. :)

Joanna Björkqvist sa...

Hanna: Jag har saknat dig - välkommen tillbaka efter utflykten! :)

Så intressant att du såg helt andra ord än jag!!!! Finns de du såg...? Så spännande!

Anki sa...

Hahaha vad bra!
Loyal, dramatic, thoughtful, outgoing! That´s me. <3

Joanna Björkqvist sa...

Anki: Vad kul! Nya ord igen! Det är ju riktigt roligt det här! Kram!

Ninas skrivarlya sa...

Oj vad häftigt! Jag fick lazy, happy, impatient och genuine. De stämmer ganska bra in på mig, förutom happy kanske... ;) I alla fall just nu när jag svettas över opponering på uppsats... ;)

Sussie sa...

Kuuul, Jag såg.
Happy Peaceful Dependent Sweet

Joanna Björkqvist sa...

Nina: Det blir ju bara bättre och bättre! Du fick ju helt andra ord - igen hände det!!!! Fast så värst lazy känns det ju inte som du är! Jag har ju förstått hur intensivt det är för dig nu! Håller alla tummar för att det går bra med uppsatsen och opponeringen och allt det där akademiska som är så viktigt och så himla skönt att vara klar med! ;)

Joanna Björkqvist sa...

Sussie: Men det kändes väl lite som du??? Kul, tycker jag! :)

Anneli Stålberg sa...

Sweet, outspoken, passionate, charismatic. Tja, det är väl inte så pjåkigt :)

Joanna Björkqvist sa...

Anneli: Inte alls dumt, minsann! :)

Marina sa...

Jättekul! Mina honnörsord skulle då vara witty, happy, lazy och talanted...är nog inte helt fel antar jag ;)

Joanna Björkqvist sa...

Marina: Fantastiskt att alla ser olika - det var ju kul ord du fick! :)

Anonym sa...

Oj oj oj vilken smickrarbild jag fick fram; patience, lovely, peaceful och elegant!:)

Joanna Björkqvist sa...

bubbel: Härligt ju! Grattis! :)

Unknown sa...

Vilken kul grej!:-)

Jag hittade snabbt orden happy, patient, witty och unsentimental.

Joanna Björkqvist sa...

Cissa: Ännu fler nya ord - vad kul! :)

Pia sa...

Lazy, happy, impatient och elegant... tror de stämmer rätt bra på mig, även om jag också såg passionate nästan samtidigt och gärna tillskriver mig den egenskapen tillsammans med de andra!:)

Vilken fin blogg Du har förresten!
Kram,
Pia

Joanna Björkqvist sa...

Pia: Det var ju fina ord om dig och kul att det stämde!

Tack för fina ord om mig blogg - det värmer! Kram!

Jeanette sa...

Vad roligt!
I ordning;
happy
lovely
sweet
genuine

Dottern hittade först reserve, sen gav hon upp, eftersom hon läste reserv på svenska ;-)