Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 26 september 2011

Rolig liten Alicehund


Det är så mysigt när mamma och pappa kommer och hälsar på och med sig har de världens sötaste lilla Bichon Frisé. Alice är så gosig och mysig och självklart dotterns absoluta favorit på denna jord.

Oftast ligger hon prydligt i sin korg som på den översta bilden, men när hon blir varm och behöver sträcka på sig blir det ofta som på bilden ned. Vi tycker att hon ser helt galet rolig ut!

När hon låg så här senast drömde hon dessutom en massa och framtassarna gick i luften som om hon deltog i en boxningsmatch och så gnydde hon förtvivlat. Bara några minuter senare vaknade hon till igen och tycktes inte alls lida av några mentala blåmärken, så hon hade nog sovit gott.

Nu har våra fina gäster åkt hem och jag sitter och filar på romanen. Igen.

Efter bokmässan känner jag mig väldigt peppad och jag ska kika mer på att ge ut den själv, för det känns bra att göra det. Då kommer den ju faktiskt ut. Om jag bara slutar fila förstås.




4 kommentarer:

Unknown sa...

Åååh, så söt!!

Joanna Björkqvist sa...

Cissa: Tack! Hon är verkligen ett riktigt charmtroll! :)

Hanna Lans sa...

Hahaha, kanske drömmer hon bättre med mer blod i huvudet?

Joanna Björkqvist sa...

Hanna: Det var en intressant analys - så är det kanske! :)