Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 22 september 2011

Mot TV-huset i Göteborg


Idag har söta dottern tränat i sin nya karatedräkt för första gången och hon var så nöjd över att få vara en i gänget och inte sticka ut med svarta mjukisbyxor bland alla tjusiga vita dräkter.

Hon var tvungen att prova två gånger innan vi köpte dräkten, för om hon inte skulle tycka att det var kul skulle det vara extremt onödigt att ha en sprillans ny dräkt liggande i botten av garderoben.

Nu hoppas jag att alla håller tummarna för att det blir en bra diskussion i Debatt klockan 22 i SVT1 och att jag inte framstår som alltför besvärlig och snobbig när jag faktiskt tycker att många recensenter gör ett bra jobb...

4 kommentarer:

Maria Engelwinge sa...

Å vad spännande! Jag ska sitta klistrad!!!
Lycka till fina Joanna:) <3

Mallan sa...

Bra att du påminde mig!

nillas liv på pinnen sa...

Så himla spännande!
Jag sitter redan framför TV'n och väntar.

Joanna Björkqvist sa...

Maria: Tack, fina du, och hoppas det funkade i rutan! :)

Mallan: Man vill ju gärna ha några supportrar! ;)

Nilla: Och nu är det jag som väntar på SVT Play och länken! Jag vill också se! ;)