Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 22 december 2011

My har flyttat hit



Så kom hon då äntligen, den omtalade och efterlängtade My. Genast fick hon en fin plats i bokhyllan, men där kommer hon bara att få stå ett litet tag för jag måste läsa och umgås med denna spännande My så fort jag kan.

Ikväll blir det tajt, för jag är bortbjuden på glögg hos fina grannar kl 20 och imorgon kommer mina föräldrar redan på förmiddagen för att tjuvstarta julen lite, men jag är rätt säker på att jag kommer att hitta någon liten lucka för att bekanta mig med My. Allt handlar ju trots allt om att prioritera. Även i jultider.

Desirée Fredlund skänker bort 200 exemplar av sin inbundna utgåva av My och de som inte har turen att få en så fin bok kan beställa den i lite mjukare variant på bokeri.se. Jag och Desirée har bytt böcker, så hon har fått en Nära dig av mig och nu har äntligen My kommit hem till mig.

Så underbart att ha vänner som skriver så man får läsa deras spännande berättelser så här exklusivt!

6 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

My har flyttat in hos mig med idag, så himla kul! Ska börja läsa ikväll.

Mallan sa...

¨Är det en sann historia? Vad handlar den om? Kram

Lovable sa...

Ni är ju så coola! Beundrar er kraft och mod att ge ut egna böcker! Hoppas du får en underbar jul! Kram!

Anonym sa...

Då hälsar vi My välkommen!
Kram

Joanna Björkqvist sa...

Duktiga Tjejen: Härligt att hon finns hos dig också!

Mallan: Nej, det är ingen sann historia. Den handlar om My som kommer hem till Sverige för att stadga sig och leva Svenssonliv, men det blir inte så... Kram!

Lovable: Tack så mycket! Det är kul att vi är några som gör så här och vi hoppas att vi blir fler och fler! :) Ha en underbar jul, du med! Kram!

Stoffisen: Yepp, det gör vi verkligen - tack! Kram!

Marina sa...

Kanske något att prova...
Ha nu en riktigt härlig julhelg tillsammans med familjen!
Kram