Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 6 januari 2013

Warner Brothers och tv-serier



Efter en härlig frukost med både färska bagels och jordnötssmör på supermysiga Sheraton Universal hade vi ett par timmar till godo innan det var dags att åka till Warner Brothers och få en guidad tur där.

Vi valde att åka till Beverly Hills en extra gång och med hjälp av en Star Map lyckades vi hitta både den ena och den andra kändisens hus. Det var otroligt fina hus på enorma tomter och även om vi inte kan vara helt säkra på att kartan är helt korrekt kan vi konstatera att de där rika och framgångsrika människorna bor väldigt, väldigt vackert. Det är ett otroligt fint område med många träd och höga häckar.

Turen på Warner Brothers blev väldigt intressant och vi fick kika in i flera studior där det hela tiden spelas in nya avsnitt av olika tv-serier. Dessvärre är jag själv en så kass tv-tittare att jag inte kände till nästan någon av de shower vi hade möjlighet att kika in på. Jag har aldrig sett ett enda avsnitt av 2 Broke Girls eller The Mentalist, men jag har i alla fall hört talas om Two and a Half Men och The Big Bang Theory och vet att sonen sett dem någon gång.

På dessa ställen fick vi inte ta bilder, men på ett annat ställe fick vi! Hurra! En serie jag dessutom gillar!

Någon som känner igen stället?????

3 kommentarer:

Maria Engelwinge sa...

Vänner såklart! Bästa serien ever:).
Puss <3

♥ Carina ♥ sa...

Jag gissar också på Vänner ;)
Kram kram

Joanna Björkqvist sa...

Javisst, kära vänner, var det Vänner!!!