Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 29 januari 2013

Vad har jag postat?


Idag begav jag mig till Posten, som numera ligger inhyst i Hemköps lokaler i centrala Kungsbacka. Där postade jag något i en grön lådliknande kartong som får innehålla max två kilo. Det kostade 99 kronor att skicka paketet till Norrland.

Det ska dock bara mellanlanda där. Sedan ska det vidare någon helt annanstans. Till ett helt annat land, faktiskt.

Jag skickade detta paket för att någon vänlig och kreativ själ läst min blogg och sett att jag hade mycket av något som man vanligtvis inte alls uppskattar, utan snarare irriterar sig på. Dessa saker skulle, enligt ett trevligt mejl, komma väl till pass någon helt annanstans än hemma hos mig.

Är det någon som törs gissa vad jag skickade idag?

1 kommentar:

Villa Frejas bokblogg sa...

Så här tidigt på morgonen klarar jag inte av såna gissningar ;)
Kram.