Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 4 januari 2013

Tjusig tur och flott avslutning

Som vanligt har jag suttit och knappat in en och en bokstav via mobilen och just som jag ska klicka ivag inlagget hander nagot obegripligt. Det gar inte ivag. Dessutom kan jag inte fa tag pa det igen. Morr.

Sa nu har jag lanat en dator pa hotellet och dar finns givetvis inget svenska tangentbord, sa detta kommer ju att se stortfanigt ut, saklart.

Det jag ville beratta var att vi varit pa en Startour idag och sett en massa fina kandishus. De bor minsann flott, de dar stjarnorna. Var guide gick ut hart och redan efter ett par minuter kom vi till huset dar Edward klattrar uppfor stegen till Vivian trots att han ar hojdradd och det var riktigt kul att se IRL. Jag talar forstas om slutscenen mellan Richard Gere och Julia Roberts i Pretty Woman.

Lite senare sag vi aven det coola hus som Julia Roberts bodde i under manga ar, men allra lackrast var det hus som Charlize Theron later bygga mitt uppe pa en kulle. Hon bor redan nu mitt emot och kommer att ha en fullstandigt stralande utsikt over hela Los Angeles nar allt ar klart om ett par manader.

Guiden berattade aven att sjalvaste Arnold Schwarzenegger klipper sig varje lordag en viss tid pa ett visst stalle, sa det var ju lite synd att det inte var lordag nar vi passerade just dar...

Det far bli ett eget inlagg om detta nar vi kommer hem for jag har manga fina bilder.

Nu har vi checkat in pa Sheraton Universal och fatt riktigt gott att ata pa kvallskvisten. Underbara ostar och ett glas chardonnay ar svarslaget.

En liten utomhustur far det bli innan vi somnar och imorgon ar det en heldag pa universal Studio som hagrar. Det brukar vara kul!





4 kommentarer:

Marina sa...

Ser fram emot bilderna!

Joanna Björkqvist sa...

Inte går det att lägga ut bilder heller! Ett par hade jag ju tänkt mig! Allt verkar låst! Skumt!

Camilla sa...

Låter som en toppenresa!
Kram!

Viktkamp sa...

Spännande de tlåter =)