Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 13 januari 2013

Firat på Sankt Jörgen



I höstas fyllde vår bokcirkel tio år och då bestämde vi oss för att åka på spa tillsammans när året är som allra tristast och mörkast. Igår var det äntligen dags.

För min egen del låg spahelgen inte helt idealiskt eftersom vi just kommit hem från USA och jag är rätt så jetlagad ännu, men självklart ville jag inte missa firandet så jag följde givetvis med.

Det blev en riktigt härlig vistelse på Sankt Jörgen Park Resort och vi njöt av både bad och mat. Klockan hann bli tre på natten innan vi äntligen lade oss, så idag är jag både trött och matt och har lagt den mesta tiden på att att blogga på bokcirkel.se istället för här.

Kika gärna där, så kommer det mer om vår USA-resa här imorgon.


4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja inte vill man missa en spa-upplevelse ;)
kram

Victorias Provkök sa...

Härligt!!
Ha en fin kväll
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Jeanette sa...

Jag har hört att Sankt Jörgen ska vara väldigt trevligt, dags att prova kanske ;-)
Kram

Bubbel sa...

Åh vad mysigt med SPA, det tycker jag ni förtjänat!! :) kram