Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 19 juni 2012

Ljuvlig båttur i skymning


Klockan var egentligen alldeles för mycket när käre maken fick för sig att vädret var perfekt för en båttur in till stan. Inte ens jag kunde motstå äventyret, så vi kastade oss alla flytvästklädda ner i båten och for in mot Harrys.

Det var riktigt mysigt att få en glass och något att dricka i skymningen och barnen fick till och med mer än så. Vår otroligt snälla servitris kom med varsin nalle till barnen och de blev otroligt glada. Hon var rädd att barnen var för stora, men jag kan säga att båda blev väldigt glada och jag med. Vilken fin gest!

I övrigt instämmer jag i talesättet att en bild säger mer än tusen ord, så här kommer några härligt somriga bilder med härlig vind som virvlar i håret.























13 kommentarer:

Mångmamma sa...

Ser helt fantastiskt ut.
Just nu saknar jag havet(och värmen/solen), även om vi bor rätt bra ändå - 150 meter till egen brygga i egen sjö, gör inte så värst ont!
Ha en fin vecka och en trevlig midsommar!

Camilla sa...

Oj...vilken kväll!
Det gjorde ni rätt i. Man ska ta vara på alla soliga dagar/kvällar.
Du...nu har jag läst ut boken. Helsike vad bra jag tyckte den var.
Sååå fin. Såååå vacker.
Nja...kanske inte så fint det pappan gjorde ;)
Jag kommer att skriva om boken i ett senare inlägg.
Kram finaste och bästa du!

Åsa Hellberg sa...

Vad härligt det ser ut, JOanna.

Marina sa...

Jättehärliga bilder!

Camilla sa...

Sv: Jo,jag har en lillebror som bor i Uppsala. Så nu vill jag inget annat än att åka ner. Men men...jag får gott vänta :)
Kram!

...om bland annat... sa...

Fånga dagen, eller kvällen som i ert fall. Helt rätt!

Och vad fin din blogg blev dessutom. :)

♥ Carina ♥ sa...

Hej du i ditt vackra hårburr :)
Vilken trevlig spontanutflykt. Härliga bilder!
Önskar dig en fin lillördag!
Kram och godmorgon!

Carina Sjölund sa...

Vilken härlig utflykt ni gjorde :)
Vad jag skulle vilja köpa ditt härliga hår *Blink*
Kramen♥

Mita sa...

Ja jisses säger jag,vilket hårsvall du har. Underbara bilder,och såna där spontana saker som man gör blir oftast väldigt mysiga och välgörande för själen.
Kramen och ha en toppendag♥

LillaTuss sa...

Vilken dag. Ser helt underbart ut och så ditt avundsvärda hårsvall på det. Må så gott!!

Jeanette sa...

Snygga Du!! Vilka härliga bilder, och du ser skithäftig ut på headern!
Kram

Anneli Stålberg sa...

Det ser verkligen helt fantastiskt ut! Det spontana brukar alltid bli lyckat.
Kramar!

Duktiga Tjejen sa...

Va! Har ni både Bulgarienaltanen, pool OCH båt? (hus och trädgård). Blir riktigt avis, faktiskt :) Jättefina bilder och glassen ser sjukt smarrig ut. Finfint!

Och du har egentligen rätt det om att bebisen och jag aldrig är så nära som nu. Han är ju faktiskt I mig, kan man komma närmare än så?! Fast njuta, det gör jag inte. Jag avskyr att vara gravid (Fast älskar när han sparkar).