Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 9 juni 2012

Utsikten från Bulgarienaltanen


Igår kväll var jag på en ljuvlig och härlig tjejfest med fullständigt underbar mat och idag har jag filat lite på boken jag skriver med Kristina Svensson, men också kostat på mig en halvtimme på Bulgarienaltanen. Även om det kanske är lite tjatigt att ständigt matas med det fantastiska vädret där kan jag inte låta bli att bjuda på en bild.

När jag kisar lite lojt från min sköna solstol är den klarblå himlen det enda jag ser. Mmmmmm....

Nu ska jag röra ihop favoritröran med parmesan och smyga över till en var mina allra käraste och närmaste (även rent geografiskt!) väninnor. Ikväll ska hela familjen följa med till våra fina grannar och jag känner redan nu att det kommer att bli en riktigt härlig och sen afton.

En familj till kommer också dit, även de är goda grannar till oss, och mannen i den familjen är minsann något så imponerande som nybliven svensk mästare.

Det ska vi fira.


5 kommentarer:

LillaTuss sa...

Synd att klaga på den utsikten :)

Växlande molnighet här hela dagen... nu störtskur

♥ Carina ♥ sa...

Härligt blå himmel! Här har det varit ganska fint idag också :)
Så perfekt att ha goda vänner inom promenadavstånd. Ha en trevlig kväll!
Kram

Jeanette sa...

Jag skulle också kunna tänka mig att kisa och få den utsikten... tyvärr var det en massa moln i vägen här i dag.
Ha en trevlig kväll,
Kram

Camilla sa...

Visst har vi också rätt fint väder men...var är värmen?
Ojojoj..jag ser att ni gör rätt i att fira honom.
En annan skulle inte ha någon känsel kvar i rumpan ;)
Hoppas att ni hade en JÄTTE trevlig kväll. Men inte SÅ trevlig så att du måste gå med huvudvärk i dag ;)
Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Härlig utsikt.
Hoppas ni fick en underbar kväll i goda grannars lag :)
Kram.