Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 10 juni 2012

Egenutgivarna på Bokmässan



Den 27 september är en mycket speciell dag varje år, för då fyller jag år. I år är det datumet mer spännande än vanligt, för det är då Bok- och biblioteksmässan i Göteborg startar och för första gången i mitt liv kommer jag att vara där som utställare och inte som besökare. Det ska bli otroligt härligt få fira sin födelsedag där som författare.

Lagom tills dess kommer dessutom Förverkliga din bokdröm att lanseras, så jag kommer att vara där med två böcker till och med - inte bara en. Vilket äventyr!

Idag ska vi ha möte i föreningen Egenutgivarna, för det är vi som hyr en monter tillsammans till hösten. Vi går ihop och säljer båda våra egna och andras böcker i montern och det är verkligen härligt att ha så många entusiastiska författare i gänget.



Idag ska vi planera vårt deltagande och fundera kring hur vi ska lösa vissa praktiska detaljer och dela upp arbetet. Det ska bli superkul att känna att det faktiskt är lite på gång.

Eftersom vi har valt turkos som vår färg har jag pyntat både bordet och mig själv med turkosa detaljer.

Marängtårtan jag har bakat på morgonkvisten kanske också ska få sig en lite turkos touch - vi får väl se.


12 kommentarer:

Maria sa...

Glöm inte att fota tårtan. Speciellt om den får en turkos touch!!

Hanna Lans sa...

Nu känner jag att jag genast måste leta fram något turkost att ha på mig också ... ;)

Västgötskan sa...

Superfina armband! Var har du hittat dem?
PS. Jag - härmas? Inte då... ;-)

Kram!

Duktiga Tjejen sa...

Vill oxå se bild på tårtan! Och önskar att jag hade kunnat vara med på bokmässan...

nillas liv på pinnen sa...

Vad kul det låter! Jag längtar till mässan, även om jag bara ska dit som besökare. Ska bli ROLIGT att hälsa på i er monter.

Mita sa...

Vad härligt när drömmar går i uppfyllelse så där. Men det är klart,det är inte bara och det ligger mycket arbete bakom.
Vilken ljuvlig färg ni valt,turkos..*L*..
Jag antingen beställer boken eller knatar upp till bokhandeln,
Vad go du är som svarade på min blogg,
Kram Mita♥

Hanna Lans sa...

Nilla: Du är varmt välkommen på vinmingel på torsdagen i vår monter!

Fröken Kråknäs på vift sa...

Så kul med bokmässan! Då får jag titta förbi när jag är där som besökare.

Kram Katarina

Susanne sa...

Åhhh vilket snyggt armband, me like

Camilla sa...

Turkost är sååå fint. Det har jag i sovrummet. Det där armbandet skulle passa såå bra på mig då jag ligger i min säng och läser DIN bok :)
Jag gillar den! <3
Kram!

Bubbel sa...

Åh vad spännande och vilken extra rolig födelsedag du kommer ha! :)

Vill gärna se din turkosa tårta om du råkade knäppa någon bild, kram

Carina Sjölund sa...

Vilka snygga örhängen, färgen gillar jag :)
Turkos tårta kan ju vara spännande *L*
Ha en fortsatt fin Måndag!
Kramen♥