Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 28 juni 2012

Egenutgivarna i tidningen




Äntligen har jag, tack vare skrivarkollegan Kristina Svensson, fått ett exemplar av tidningen Skriva där vi i Egenutgivarna är med på ett helt uppslag. Visserligen är det enbart styrelseordförande Kristina som intervjuas, men hon säger massor av kloka saker och vi som startade föreningen är ju med på en grymt stor och snygg bild i alla fall.

Uppslaget är dessutom riktigt läckert layoutat med den turkosa färgen, som vi gjort till Egenutgivarnas signum, även i faktarutan - tjusigt!

Det är kul att det finns ett så stort intresse kring att ge ut böcker och det är därför vi tror att vår bok Förverkliga din bokdröm kommer att bli höstens storsäljare. Den är så fullproppad med tips, råd och entusiasm från ett drygt tjugotal grymma egenutgivare att den bara kan bli en succé.

Japp, det tror vi faktiskt.




9 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Det tror jag också.
Men en sak jag undrar över... kostar det inte skjortan och lite till att ge ut sin egen bok?
Kram.

Fröken Kråknäs på vift sa...

Köpte tidningen i tisdags i Karlstad men har inte läst den ännu. Då blir det ännu roligare att läsa den än vanligt.

Ha det gott!
Katarina

Lovable sa...

Läste artikeln- jättefin! Grattis! Och den där boken...den måste jag lägga vantarna på så klart! :-) Kramar Helena

Hanna Lans sa...

Jag tror också att det blir en storsäljare! Lite butter kanske jag blir när ni håvar in era pengar. Men mest glad. Men lite butter. Men glad. ;)

Anneli Stålberg sa...

Det är klart att den boken blir en succé, jag ska definitivt läsa den. Själv har jag inte ens hunnit bläddra i Skriva ännu, dottern la beslag på den så fort den kom. Dessutom har jag en rätt hektisk period nu innan konfirmations/födelsedagsfesten. Uppslaget ser mycket fint ut och jag ska snart läsa det också :)
Kram!

Åsa Hellberg sa...

Jag såg er. Hurra!

Lovable sa...

Inspiration:
http://www.youtube.com/watch?v=san61qTwWsU

Här kan du se de första 20 minuterna av filmen The Secret:

http://www.youtube.com/watch?v=zdtqLNeK6Ww&feature=related

Kram Helena

Duktiga Tjejen sa...

Perfekt! Hoppas verkligen boken kommer sälja i MASSOR med ex, det vore ju toppen både för er, vår förening och hela branschen för egenutgivning!

Spader Madame sa...

Roligt! Jag ska läsa!