Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 16 juni 2011

Nu drar vi till Kreta!


Idag firar mina fina föräldrar 47-årig bröllopsdag och då passar vi på att åka iväg på en bröllopsresa tillsammans! Lilla fina Alice får stanna hemma hos min snälla syster, så det blir jag och barnen som åker med dem.

Så här ser de ut innan resan och förhoppningsvis har vi uppnått en något brunare nyans om en vecka. Antagligen kommer jag inte att kunna blogga under veckan, så jag vinkar glatt till alla fina läsare nu!

Jag fick ett snyggt och roligt vin i present, som tack för att jag bjuder på lunch innan vi drar oss mot Landvetters flygplats. Det tycker jag var ett alldeles strålande byte! Mycket snygg förpackning och nog känns det som om man lever i ett härligt Mad House emellanåt!

Jag fick en väldigt fin present av min alldeles för snälla mamma och den ligger i detta vackra kuvert. Vad det är håller jag hemligt ett litet tag, men jag kan säga att det är alldeles för mycket, så jag höll på att svimma och fick gråta en skvätt.

Nu drar vi och det ska bli underbart!

Inga kommentarer: