Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 3 december 2010

Världens finaste Alice i tidningen

Alla som har en Bichon Frisé får en tidning som heter Bichon Frisé-Bladet och i det senaste numret som landade i brevlådorna runt om i landet igår, finns mina föräldrars bedårande lilla Alice med på hela fem bilder. Ett par av dem har jag tagit och här är en av dem.

När jag och barnen var i Göteborg i våras gick vi, enligt deras ivriga önskemål, till Buttericks. Första gången vi var i den butiken skrattade de oavbrutet i över en timme. De tyckte att varenda pryl var hysteriskt kul och jag måste säga att deras glädje smittade av sig, för vi var alla på ett otroligt gott humör den dagen.

När vi nu åkte dit hittade jag den här charmiga halsduken och jag kunde inte motstå den, för jag såg direkt hur söt Alice skulle bli i den. Här lägger hon dessutom huvudet på sned, för att verkligen förstärka sina milda och mjuka drag.

Den här bilden täcker hela baksidan på tidningen och så finns hon dessutom på fyra bilder till inuti. Det måste väl ändå tyda på att hon objektivt sett är en otroligt fin hund?

Inga kommentarer: